vineri, 19 iunie 2009

prietenul cel mai bun al omului

Acum 3 zile a fost ziua unui coleg de la birou si cum se obisnuieste si-a serbat ziua impreuna cu noi toti in curtea cladirii in care lucram. M-am bucurat foarte tare cand am aflat ca urmeaza sa ne serveasca cu pui la rotisor pentru ca desi nu urma sa mananc stiam ca sigur vor ramane o sumedenie de oase chiar si carne in urma acestui festin.
Exact cum am prevazut a ramas si destula carne, oase nu mai zic de la vreo 10 pui la rotisor va imaginati, asa ca le-am strans si am adunat in jur de 4 kg de oase+carnita.
Am hranit vreo 12 caini cu tot ce adunasem, am incercat sa gasesc cei mai amarati catelusi, din pacate nu am reusit sa ajung pana in politehnica unde este jale! O sumedenie de catei, vai de ei, insetati, infometati , unii sunt raniti...o imagine ingrozitoare.
Am inteles ca acum vreo 2 ani, Rectorul universitatii Spiru Haret, care de altfel este un mare iubitor de animale, le facuse un fel de mini canisa, in curtea facultatii , undeva prin spatele cladirii. Insa nu a durat mult acest lucru pentru ca s-au revoltat multi profesori si au chemat hingherii si pe cei de la protectia animalelor sa verifice ce si cum, prin urmare nu avea autorizatie, unul dintre catelusi parea sa aiba o boala destul de rara, in fine, ideea este ca o parte au fost luati de hingheri o parte au fost abandonati pe "meleagurile" politehnicii.
Tot in perioada aceea, niste pusti si-au adus rotweileri, in ideea ca aici urmeaza sa ii inraiasca, dar nu va puteti imagina cum anume s-au gandit sa o faca. Au luat 5 pui de catelusi, nu aveau nici 3 luni, i au legat cu sarma de un copac si au dat drumul cainilor....pana cand nu a mai ramas nimic! Parca este o poveste scoasa din filmele Horror, ceva ce iubitorilor de animale li se pare o fapta diabolica asa cum mie mi se pare la fel. Ei bine , a vazut cineva asa ceva la stiri? Eu da, o sg stire. Baietii aceia au ajuns la puscarie? Nuuuuu pai de ce? Erau doar niste pui de maidanezi, nimci mai mult! Avem protectia animalelor? Da! cei de la protectia animalelor nu ar trebui sa se ocupe si de acest lucru, adica s aisi faca treaba? Respectivii psihopati reprezinta un pericol pentru animale! O dovada mai limpede ca asta nu stiu daca exista, insa cum spuneam sunt doar niste animale!

Ce putem face sa ii ajutam? Cum putem sa ii ajutam? Eu singura sunt neputincioasa, dar daca ne-am strange mai multi...probabil ca ceva ceva am rezolva, mai sunt ca noi! va asigur!

Niciun comentariu: